Klacht: Primera niet open.

op 03 mei 2016 over Primera in de categorie Boekhandel

Ik woon in Beverwaard vlak bij winkelcentrum de Oude Watering op de Molecatensingel 207, Beverwaard. Ik heb een 3 V Card. Ik wou mijn kaart opladen maar het was al 7 uur. Ik keek op de computer en de Primera op de Oude Binnenweg in de stad zou tot 20:00 open zijn. Ik heb dus de tram genomen (lijn 23 van de Schinnenbaan naar Beursplein) en was half 8 op de Oude Binnenweg om te constateren dat de Primera gesloten was. Ik had een half uur gereisd en het openbaar vervoer is bepaald niet gratis en ik heb maar een heel klein inklomen. Veertig euro per week. En ik liep wel met een hoop geld op zazk (100 euro) om die kaart op te laden. Nou moet ik morgen weer helemaal terug. Waardeloos. Laat ze de tijden op internet even aanpasssen dan als ze geslote zijn! Wie gaat mij deie reiskosten en verloren tijd vergoeden?

Renate Groenenboom
Molecatensingel 207
3077SH, Rotterdam
paashaas70@gmail.com
06-40557883 of 06-36520406

Wanneer ze gewoon open zijn. Zoals het hoort en anders de tijden op internet overal aan te passen. Het is Dinsdag. Waardeloos!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primera in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primera een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primera

Heeft op 19 mei 2016 om 13:08 geantwoord

Beste Renate,

Wij vinden het uiteraard zeer vervelend dat u voor niets naar de Primera winkel bent gegaan, echter staat er op onze website nergens vermeld dat Primera Oude Binnenweg tot 20.00 uur open is. Graag verwijzen wij u voor actuele openingstijden van onze Primera winkels naar onze website www.primera.nl

Primera klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door paashaas70@gmail.com