Klacht: Prijzen worden doelmatig verkeerd geprijsd

op 22 april 2017 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Bij de winkel in breda worden afgeprijsde artikelen bewust verkeerd geprijsd.
Een voorbeeld van 2 artikelen die geprijsd staan voor 9.99 euro maar bij Kassa blijkt dat de prijs 69,99 is ipv 9.99 . Bewust wordt het eerste cijfer weggevaagd zodat de klant denkt een koopje te hebben. Dit is niet toegestaan en een melding bij autoriteit consument en markt waardig. De cassieres weigerden de kleding mee te geven voor de getoonde prijs. Niet 1 artikel maar alle artikelen waren op deze manier vervalst. Dit is niet waar een trouwe Esprit klant die bewust kiest voor uw hoogkwalitatieve winkel maar aan gekoppelde kledingprijzen wil worden behandeld. Dit is geconstateerd in breda en in amersfoort dus geen toeval foutief prijzen.
Tevens was in breda de magazijn open en bloot toegankelijk en overal scanners die voor iedere klant toegankelijk. Deze foto’s die ik hiervan heb gemaakt zijn op verzoek van mangemnt winkel in breda weer verwijderd.

Ik wil de volgende keer dat ik constateer de artikelen voor de getoonde prijzen meekrijgen om uw kwaliteit hoog te houden

Zie laatste regel
Mocht dit lukken zal ik melding doen bij autoriteit c en m

Ik wil dit niet op social media gezien ik ervan uitga dat Esprit deze klacht serieus neemt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Driksketot