Klacht: Prijzen niet correct weergegeven + artikel verkocht

op 03 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een kast en zetel besteld bij Leenbakker Geraardsbergen. In de winkel spraken wij met Mevr. Isabelle Boden en Mevr. Klepper over een tafel. Een tafel met zijkanten die kunnen uitschuiven. De prijs werd besproken en kwam op 69.95€.
Wanneer ik later achter de zetel en kast ging, bleek bij thuiskomst dat de kast er niet bij was, hoewel gevraagd of het de zetel en de kast was. Geen probleem we belden de winkel en de kast ging op kant gehouden worden en ik besprak met Mevr. Klepper eveneens de tafel met zijkanten voor de prijs van 69.95€.
Vandaag ga ik achter de kast en tafel. Wat blijkt nu, de besproken tafel is aan een ander verkocht. Iets wat niet kunnen is, zeker te weten dat wij al jaren klant zijn bij Leenbakker Geraardsbergen.
Er is een andere tafel, het kleinere model maar dat blijkt nu ook dezelfde prijs te zijn. Ik zeg dat dit toch niet kunnen is, twee fouten in één bestelling. En dan nog de prijs duurder dan besproken. Mevr. Klepper geeft toe dat dit verkeerd was van haar kant. Ik haal aan dat dit toch niet echt klantgericht is om een 2 fouten bij 1 bestelling te maken maar de jonge man die eveneens in Leenbakker Geraardsbergen werkt en waarvan ik zijn naam niet ken, vindt dat dit er niets mee te maken heeft. Hij stelt andere tafels voor of de kleinere voor dezelfde prijs als de grotere, welke wij besproken hadden. Fouten kunnen gemaakt worden maar ik, als klant, hoef hiervoor niet op te draaien. Ik deelde hen mee, vertel aan die andere klant dat de tafel er niet meer is en geef ze terug aan mij. Ze staat nog in het magazijn. Maar neen, de jonge man vond dat klant gericht werken en praten, niet nodig is!

Indien ik diezelfde tafel zou krijgen en voor de besproken prijs van 69.95€. Het gaat hem niet zo over het verschil in prijs maar wel over het principe.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Hiers