Klacht: Prijswijziging Caiway telefonie

op 07 augustus 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Onlangs verhoogde Caiway zijn prijzen van het internet abonnement. Lang verhaal kort, een downgrade gedaan, is niet anders. Nu vind ik het toch te gek worden. Caiway wijzigt haar dienst voor telefonie. In de avond en weekend bellen we gratis. Deze dienst wordt gewijzigd dat het nu ook in het weekend in avond gratis is om naar mobiel te bellen. Hier moeten we dan wel extra voor gaan betalen. Ik zit hier helemaal niet op te wachten. Wij hebben een mobiel telefonie abonnement en als we mobiel willen bellen, doen we dat vanaf onze mobiel. We worden verplicht om deze extra dienst af te nemen, of anders het avond en weekend vrij bellen op te zeggen. Dat jullie bij nieuwe abonnees alleen dat aanbieden is jullie keuze maar ik wil als huidig abonnee gewoon houden wat ik had. Het gaat mij niet zozeer om het bedrag wat het meer kost maar dat jullie zomaar een wijziging van product en prijs doorvoeren voor de zoveelste keer.

Ik wil mijn avond en weekend bellen tegen het zelfde bedrag houden. Ik hoef geen gratis bellen naar mobiel te hebben.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 08 augustus 2016 om 14:39 geantwoord

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:03 geantwoord

Het gaat mij erom dat ik niet zomaar een ander soort abonnement wens te krijgen, zeker niet tegen bijbetaling. Soms wijzigen de abonnementen, krijgen we hogere snelheid gratis maar ohja, de abonnementskosten gaan wel gelijk omhoog. Dit is nu al te vaak gebeurd en ik ga hier niet meer mee akkoord. Als ik niet het oude bedrag kan behouden zal ik op zoek gaan naar een alternatieve aanbieder. Ik kies een product voor een bepaalde prijs bij jullie en wil dan niet telkens worden geconfronteerd met aanpassingen in aanbod en tarief. Dit doen jullie te vaak.

Alle klachten die gemeld zijn door sboons