Klacht: Prijsverschil producten tussen toonbank en automatiek-gedeelte, beiden binnen het pand.

op 17 september 2017 over FEBO in de categorie Snacks

Zaterdag 16 september 2017 liepen wij bij Febo aan de Gedempte Turfhaven binnen voor een snelle hap. Omdat ik alleen nog maar papiergeld had, deed ik mijn bestelling bij de verkoopster achter de toonbank. Ik bestelde een broodje kroket en een speciaaltje. Respectievelijk voor € 2,20 en € 1,80 volgens de aanduidingen aan de automatiek. Totaalprijs volgens mij € 4,00 voor beide producten. Bij de kassa kreeg ik te horen dat ik € 4,20 moest betalen waarna ik voor de verkoopster de berekening maakte. Zij stelde dat de prijs voor het broodje kroket een actieprijs was voor de automatiek-klanten, Hetgeen nergens vermeld stond bij de automatiek en dat het product aan de toonbank voor € 0,20 duurder werd verkocht. En Ik ben geen vrek maar omdat het om een zelfde broodje ging liet ik weten dat ik afzag van de aankoop. Dit is op z’n zachts gezegd een klantonvriendelijke bejegening en een blijk van kortzichtigheid van de initiatiefnemers voor dit “prijsbeleid”. Nooit meer naar Febo is mijn slogan. Het zijn Kwartjesvinders.

Als de verantwoordelijke persoon inziet dat deze handelswijze niet correct is en maatregelen neemt om dergelijk negatief gedrag de kop in te drukken. Goedkoop kan namelijk uitdraaien op duurkoop.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FEBO over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Binnenvetter