Klacht: Prijsverhoging zonder te melden?

op 01 augustus 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een prijsverhoging op mijn afgelopen 2 facturen.
De prijsverhoging is wel heel groot. Van 38 euro naar 39.
Nu is het WEER verhoogd naar 59 EURO!!!!
Ik wil mijn abonnement opzeggen omdat ik dit simpelweg niet kan betalen. En er word ook niet eerst gewaarschuwd over een verhoging?!
Ik ben een contract/abonnement aangegaan, en er zijn gewoon dingen gewijzigd!!! per direct wil ik het opzeggen, tenzij ik gewoon nog gebruikelijke 40 betaal.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als alles weer zoals voorheen is. Dus dat ik gewoon de AFGESPROKEN 38 euro maandelijks betaal, afgesproken via de telefoon!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 augustus 2016 om 19:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Akdimi,

Het is jammer om te horen dat u het abonnement wilt opzeggen. U geeft aan dat u nu €59 voor het abonnement betaald waar dit voorheen €39 was. U de gegevens blijkt dit wel de kloppen. U heeft een aanmelding geplaatst op 29-06-2015 waarin er een Alles in 1 HD Relax pakket is afgesloten met een korting van 12 maanden. Het bedrag na 1 jaar bedraagt €59. Deze overeenkomst is ook naar uw emailadres verstuurd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rias
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door soufyan akdi