Klacht: Prijsverhoging bij retourneren

op 01 juli 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat we een vest besteld hadden bij Zalando bleek het te ruim en we hebben het teruggestuurd en een maatje kleiner besteld. Wat bleek, de prijs was plotseling verhoogd met 10 euro. Na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik te horen dat de leverancier de prijs verhoogd had en dat ze daar geen invloed op hadden. Dus dit had ook 20 euro kunnen zijn bijvoorbeeld. Dit hoort natuurlijk wel in de voorwaarden te staan anders weet je nooit wat je betaalt.

Gewenste Oplossing:

Een maatje kleiner voor dezelfde prijs natuurlijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bei