Klacht: Prijsgarantie is een leugen

op 30 juni 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

Op de site van Autoeurope staat heel duidelijk dat zij de beste prijs garanderen. Echter dit is een leugen. Ik had een veel lagere prijs gezien bij een concurrent voor 4 weken huur van exact dezelfde auto, zelfde verhuurder en zelfde condities. Ik heb vaker via Autoeurope een auto gehuurd en de concurrent kende ik niet en ik wilde graag weer via AutoEurope huren omdat ik daar bekend mee ben. Zij gaven toe dat zij hetzelfde aanbod hadden maar niet meer dan 20 euro van de prijs af konden doen waardoor ik via Autoeurope toch 50 euro meer zou moeten betalen. Toen ik ze wees op de tekst op hun eigen site over absolute prijsgarantie werd mij medegedeeld dat dit marketing is……. Ook na meerdere e-mails over en weer en drie verschillende redenen waarom ze niet de lagere prijs konden aanboden, bleven ze bij hun standpunt.
Hun prijsgarantie is dus een absolute leugen en door hun leugen heb ik nu een goedkopere aanbieding misgelopen.

Als AutoEurope doet wat ze beloven en mij dus een beter aanbod doen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janneke11