Klacht: Prijscontrole

op 01 september 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fly-drive vakantie geboekt, factuur betaald. Daarna door Corendon gebeld over een zgn. prijscontrole. Reis zou € 200,00 duurder zijn, foutje gemaakt door medewerkster waarbij wij telfonisch reis hadden geboekt en reeds hadden betaald. Wij hebben dit betaald, er was geen andere optie dan annuleren.
Nu krijgen we direct in de mail nieuwe aanbieding voor dezelfde vakantie, weer voor de vgl. originele prijs. Wij voelen ons opgelicht met de zgn. prijscontrole die ons € 200,00 heeft gekost.

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden met de prijs van de originele factuur. Die prijs wordt ook nu weer aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Cartmer