Klacht: Prijs website heeft een bug en slechte mogelijkheden om contact te krijgen met Dell

op 03 september 2018 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Ik was van plan om iets van Dell te kopen en zag een product die ik wilde kopen. Er was een actie met 10% korting als je een code gebruikt. Het product was ongeveer 900 euro. Ik heb een screenshot gemaakt om even aan een vriend te vragen of dit product degelijk was.

Toen ik het vervolgens wilde bestellen kwam het product telkens duurder in de winkelwagen. Ik dacht een foutje. Dus probeer het een dag ofzo later. Nu is de prijs opeens verhoogt naar bijna 1100.

Hierover wilde ik dus contact hebben met Dell, maar telefonisch en per email is het dus voor consumenten onmogelijk. Ik heb even met iemand van Dell gesproken, doordat ik gewoon de verkeerde opties koos, want als je voor consument kiest wordt de verbinding verbroken en je wordt naar de website gewezen.

Ik zou graag met Sales willen spreken over het gebrek aan communicatiemiddelen voor een consument en waarom ik toen niet voor ongeveer 900 dat product kan bestellen en dan nog de code voor 10% korting kan gebruiken. De winkelwagen gaf daardoor een fout bedrag aan.

In ieder geval telefonisch contact en indien mogelijk het product voor de prijs met korting zoals het vrijdag was, toen de bug ervoor zorgde dat ik het niet kon bestellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stormblade32