Klacht: Prijs Omron 2 bloeddrukmeter

op 07 juli 2016 over Vegro in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vegro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vegro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vegro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vegro

Heeft op 05 februari 2018 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Poot,
Dit betreft een klacht van 7 juli 2016 en de status staat nog op in behandeling. Deze klacht is volgens onze informatie reeds afgehandeld. Mocht dit niet het geval zijn of mocht u nu nog contact wensen over de inhoud van de klacht, vernemen we uiteraard heel graag van u.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit
Vegro

Alle klachten die gemeld zijn door annaliesbeth