Klacht: Prijs naar keuze

op 01 augustus 2016 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Ik vind wel ronduit schandalig de prijs betreft wat ik koos virtuele bril, de verpakking waar me prijs in zat de bril dus was gewoon een in elkaar zelf gevouwen doos en is vervolgens ook gewoon in me brievenbus gepropt. En dan moet je vervolgens maar gokken hoe de virtuele bril, ook dat nog is, in elkaar moet zetten.
Een bouwpakketje van je lik me versie. Ik ga dus stoppen met de vriendenloterij heb eigenlijk alleen maar onzin, waardeloos prijzen gewonnen, niet het 1 of ander maar wil gewoon geldprijzen en geen kookboeken meerdere keren, geen appeltaart of een ander taart, geen dagje Duinrell exclusief Tikibad, geen blauwe koffer op wielen, en zeker geen ja dat laatste de virtueel bril

Nou met een miljoen euro ofzo dat heb ik ook letterlijk 3x gezegd tegen hun bij de tevredenheids onderzoek.

Door een aantal vragen hoe tevreden over de prijskeuze of makkelijk kiezen was

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pepjong