Klacht: Prijs misleiding

op 26 augustus 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een zakelijk bestelling geplaatst 2 dagen daarna werd ik gebeld dat er een prijs verlaging was en dat het zonde zal zijn als ik hier geen gebruik van zal kunnen maken
Ik heb toen akkoord gegeven om mijn oude bestelling te veranderen ook kreeg ik een aanbod voor een tablet waar ik niks voor hoefde te betalen en waar ik maandelijks 19 Euro voor moet betalen dit leek m’n eigen wel wat naar 2 dagen niks meer gehoord te hebben gebracht ik contact op genomen net t-mobile hoe dit kon nou het zat zo omdat ik net was begonnen met mijn bedrijf kon ik maar een toestel krijgen maar er was geregeld dat ik een voorschot kon doen van 250 Europa en dan kreeg ik gewoon de tablet nou dit snapte ik aan de ene kant wel en dacht scheeld toch weer 19 Euro per maand dus 13 maanden hoef ik er niet naar om kijken
Naar betaling van de voorschot vroeg ik nog extra moest betalen voor de telefoon effect werd mijn gezegt dat ik daar nog 5 Euro moest betalen
Nou daar ging ik ook wel mee akkoord maar de volgende dag kreeg ik opeens een mail dat ik vanaf nu klant ben maar dat ik 75 Euro moest betalen nou ik heb de betaling naar gedaan omdat ik een zakelijke telefoon nodig heb maar ik heb meteen naar betaling van o po eens veel duurder telefoon toestel kosten een bericht gestuurd naar me persoonlijke contact persoon echter waar hij eerst elke keer snel antwoorden krijg ik nu opeens geen bericht meer

Wanneer ik mijn 70 Euro of terug krijg of 2 maanden niet hoeft te betalen voor me abonnement

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door webcobra