Klacht: Prijs gordijnen

op 18 oktober 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Afgelopen dinsdagmiddag bij Leenbakker Gorinchem geweest. Er stond niemand bij de gordijnen, dus naar de vloerbedekking afdeling gelopen en gevraagd of dat ik geholpen kon worden met de gordijnen. Dit was geen probleem meneer liep netjes mee. Gevraagd of hij een prijs kon maken voor de gordijnen met ringen! menner voerde alles netjes in en er ging nog korting af omdat ze gratis werden gemaakt. Het zou rond de 94,- komen. Ik zei dat is een net bedrag, ik ga nog even alles na meten en kom ik deze week de gordijnen bestellen.

Vanmiddag opnieuw bij leenbakker Gorinchem met de definitieve maten. Ik moest even wachten totdat ik werd geholpen. Mevrouw voerde de gegevens in. Ze zegt dat wordt dan 164,- ik zei ja maar er gaat nog korting af. Nee zegt ze dat geld niet op gordijnen met ringen. Dat had haar collega dan wel mogen zeggen! ! Ik was het hier niet mee eens. Nog naar de bedrijfsleider gegaan, maar mevrouw misschien bent u in een andere filiaal geweest. Dus u beweerd dat ik alles verzin? Nee dat zeg ik niet. Maar daar komt het wel op neer. Ik heb nog gevraagd of ik dan nog korting kan krijgen, hier was ook niet over te praten.

Vandaar mijn klacht. Train je personeel beter en wees klantvriendelijker. Je mag best je fout toe geven en de klant tegemoet komen!!!!

Tegemoet komen met gordijnen gratis maken of 15% korting geven!

Alle klachten die gemeld zijn door HMuilwijk