Klacht: Prijs gewonnen maar dit blijkt gewoon een korting te zijn bij besteding van €1250,00

op 26 juni 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Ik kreeg een telefoontje dat ik een prijs had gewonnen. Leuk toch. Dit bleek een Waardebon ter waarde van € 250, 00 te zijn. Ik moest een afspraak maken om hem te komen ophalen en dan konden we ook gelijk kijken om hem te verzilveren. Toen ik daar kwam bleek dat ik 4 stoelen twv €600 wel wilde kopen. Dit mocht niet .ik moest wat uitzoeken voor €1250.00. Ik zei dat ik dat nu niet alleen wilde doen maar met mijn man erbij. Dit kon niet. Dan wilde ik de bon wel om het aan mijn zus te geven. Ook dit kon niet!
Blijkbaar heb ik dus NIETS gewonnen. Ik wordt gedwongen om iets te kopen van €1250,00 en krijg dan slechts korting van €250,00. Ik vind dit iemand blij maken met niets!!!!!!! En een schande dat dit is toegestaan!

Als ik de bon twv € 250 kan besteden op het moment dat ik dat wil. Uiteraard wel binnen een bepaalde termijn. En dat er geen minimale besteding tegenover staat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Smit