Klacht: prijs buskaartje

op 29 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

een buskaartje zonder overstappen kost € 3.75. Ook voor 65+.
Hoe denkt Arriva dat mensen die alleen AOW hebben zo’n buskaartje
kunnen betalen? Die oudjes moeten dan inderdaad alleen maar achter
de geraniums zitten. Sommige plaatsen is het openbaar vervoer gratis
of anders met een grote korting voor 65 plussers.

als de prijzen naar beneden gaan

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste loes2017, Wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met onze tarieven. Over welke specifieke buslijn, specifiek traject en regio gaat het hier precies? Dan kan ik beter ingaan op je klacht. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht loes2017

3 maanden geleden - de gewone buslijnen in Roosendaal van en naar station

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juni 2017 om 14:49 geantwoord

Beste loes2017,

Dank je wel voor je toelichting.

Speciaal voor onze reizigers die de leeftijd van 65 jaar gepasseerd zijn, verkopen wij het Arriva Vrij-abonnement.

Met dit abonnement reis je voor 14 euro per maand vrij en zonder extra kosten in vrijwel alle bussen van Arriva in Nederland. Hier lees je er meer informatie over: https://www.arriva.nl/noordbrabant/acties-nieuws/acties/vrij-reizen-voor-65-jaar-en-ouder.htm

Hopelijk helpt dat de buskosten te verlagen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam