Klacht: Prijs

AvanV. op 02 februari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik wil een review schrijven op wehkamp.nl. Dit wordt niet geplaatst. Slechte zaak! Het gaat om het volgende: ik bestel zwarte hp inkt. Deze is nu 19 euro ipv 16. Ik wil dit melden bij de reviews. Dit wordt afgewezen.
Waarom zijn de prijzen zoveel verhoogt in een maand tijd?

Als de prijzen in een lockdown niet omhoog gaan!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Het plaatsen van een review wordt zeker gewaardeerd! Er zijn echter een aantal voorwaarden waar deze aan moet voldoen. Als het goed is heeft u een mail gekregen met deze voorwaarden. Wilt u een mail sturen naar [email protected] met uw emailadres, geboortedatum en de omschrijving van uw klacht of link naar deze klacht? We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht AvanV.

1 jaar geleden - Ik wilde alleen maar in de review schrijven? Waarom worden de prijzen in een maand tijd zoveel verhoogd? Krijg ik de melding ' ongepast taalgebruik'. Ik begrijp dat in de voorwaarden staat: 'met ongepast taalgebruik wordt een review niet geplaatst', maar is dit ongepast taalgebruik?

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Ik begrijp dat u een review wilde schrijven. Om uw klacht in behandeling te nemen mag u uw e-mailadres, geboortedatum en de omschrijving van uw klacht of link van deze klacht mailen naar socialmedia.nl. We helpen u vervolgens via uw account verder. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AvanV.