Klacht: Prijs

op 27 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

IK heb een opbergkist gekocht bij de action filiaal Brunssum.
Deze waren 4,99 geprijsd het leek al erg goedkoop. Toen ik bij de kassa kwam sloeg deze 14,99 aan. Ik met de bon naar de servicebalie zij vertelde mij dat dit een ongeloofwaardige prijs was en zij mij het verschil daarom niet kon geven. Ik vertelde haar dat de winkels verplicht zijn om het verschil te geven. Zij deed dit dus niet.
Ik wil graag de 10 euro verschil terug.
Zoals wettelijk verplicht is. Helaas geen foto gemaakt wel weten de Cassiere en een ander meisje er vanaf.
Bedankt.
Gr zilona

Zie hierboven

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona nispel p