Mijn Klacht:
Mijn moeder van 78 die behoorlijk dement is is op 14 nov benaderd door pretium en hebben haar een pretium weekend vrij abonnement aangepraat. Dit weten wij vanaf gisteren. Wij (3dochters) hebben meerdere malen gebeld naar dit bedrijf om hier vanaf te komen omdat ze al jaren klant is van kpn. Dit bedrijf zegt nu dat ze eraan vastzit want de bandopname is bindend en haar 7 dagen bedenktijd om zijn.Eventueel zou de coulance regeling kunnen.De ouderen worden bestempeld als kwetsbare oudere terwijl ze erin geluist zijn.Verder had de dame het over een map die mijn moeder ontvangen zou moeten hebben. Die map kunnen wij niet vinden. We weten niks over dat abonnement :wat voor 1 het is, ,wat voor klant nummer ze heeft , onbepaald of bepaalde tijd.
Het enige wat per post was gekomen was een brief gedateerd op 3 december dat vermelde dat de overdracht van haar telefoon abonnement op 23 december plaatsvindt. Wij hebben informatie gezocht over dit bedrijf en er zijn al zoveel ouderen de dupe geworden.
Gewenste Oplossing:
Dat er een eind komt aan deze praktijken
