Klacht: Onterechte incasso privilege na afloop contract pretium

wesselhaksteeg op 23 januari 2013 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Ook bij mij werd in nov. 2012 een bedrag van €70 geincasseerd door Privilege. In juni 2012 was de relatie met Pretium beeindigd.In Pretiums welkomsbrief nov. 2006 staat letterlijk: “Ook treft u de laatste uitgave aan van ons magazine Privilege, dat u als klant van Pretium Telecom elk kwartaal geheel gratis ontvangt.” Verder viel mij op dat op mijn dagafschriften de naam ‘Contributie lidmaatschap Pretium’in 2011 veranderde in ‘Contributie Pretium/Privilege’ en in 2012 in ‘Contributie Privilege’.
Na de stornering van het bedrag (dec. 2012)kreeg ik 21-01-2013 een telefoontje van Privilege. De mededeling was dat ik sinds nov. 2006 abonnee ben van Privilege en dat Pretium daar niets mee te maken heeft. Ik kon alsnog schriftelijk opzeggen. Die opzegging heb ik intussen gedaan, vergezeld gaande van een gepeperde uiteenzetting van mijn mening over de handelswijze. Compuwijzer, Tros-Radar en Kassa hebben mijn klacht in het dossier opgenomen. Ik ben benieuwd naar de reactie van Privilege.

Net zo lang aanpakken totdat Pretium zich als een fatsoenlijk bedrijf gaat gedragen.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pretium

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pretium nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 07 mei 2013 om 16:26 geantwoord

E-mail 7 mei 2013 naar melder

Alle klachten die gemeld zijn door