Klacht: Ongewenste overstap naar Pretium

altnos op 29 november 2013 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder van 75 jaar is begin oktober benaderd door een medewerker van Pretium voor het afsluiten van een goedkoper abonnement bij Pretium. Zij verkeerde echter in de veronderstelling dat het een medewerker van KPN was.
De betreffende medewerker van Pretium gaf aan dat ze goedkoper uit is en dat zij ervoor zouden zorgen dat het abonnement automatisch wordt overgezet.

Mijn moeder is echter geen klant van KPN maar van Tele2 waar ze zelf niet van de hoogte was. Bovendien was het helemaal niet haar intentie over te stappen naar Pretium.

In het telefoongesprek dat ik vanavond had met de klantenservice van Pretium (0,15 cent per minuut) werd mij ijskoud verteld dat het abonnement bij Tele2 niet is beeindigd omdat volgens hun opgave Tele2 haar medewerking hieraan niet verleend.

Concreet betekent dit dat mijn moeder nu met dubbele kosten wordt geconfronteerd.

Mijn verzoek is dan ook dat dit abonnement met terugwerkende kracht tot 7 oktober 2013 (ingangsdatum abonnement) door Pretium ongedaan wordt gemaakt omdat dit helemaal niet de bedoeling was van mijn moeder en zij bovendien met dubbele kosten wordt geconfronteerd.

Gewenste Oplossing:

Beeindiging van het abonnement met terugwerkende kracht tot 7 oktober 2013 (ingangsdatum abonnement).

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 29 november 2013 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Overweg,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 27 november 2013 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pretium beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door