Mijn Klacht:
Mijn moeder van 75 jaar is begin oktober benaderd door een medewerker van Pretium voor het afsluiten van een goedkoper abonnement bij Pretium. Zij verkeerde echter in de veronderstelling dat het een medewerker van KPN was.
De betreffende medewerker van Pretium gaf aan dat ze goedkoper uit is en dat zij ervoor zouden zorgen dat het abonnement automatisch wordt overgezet.
Mijn moeder is echter geen klant van KPN maar van Tele2 waar ze zelf niet van de hoogte was. Bovendien was het helemaal niet haar intentie over te stappen naar Pretium.
In het telefoongesprek dat ik vanavond had met de klantenservice van Pretium (0,15 cent per minuut) werd mij ijskoud verteld dat het abonnement bij Tele2 niet is beeindigd omdat volgens hun opgave Tele2 haar medewerking hieraan niet verleend.
Concreet betekent dit dat mijn moeder nu met dubbele kosten wordt geconfronteerd.
Mijn verzoek is dan ook dat dit abonnement met terugwerkende kracht tot 7 oktober 2013 (ingangsdatum abonnement) door Pretium ongedaan wordt gemaakt omdat dit helemaal niet de bedoeling was van mijn moeder en zij bovendien met dubbele kosten wordt geconfronteerd.
Gewenste Oplossing:
Beeindiging van het abonnement met terugwerkende kracht tot 7 oktober 2013 (ingangsdatum abonnement).
