Mijn Klacht:
Mevrouw Hartgers-Edel is een slechthorende 90 jarige alleenstaande weduwe die in de veronderstelling verkeerde dat zij KPN aan de telefoon had. Op 1 augustus 2014 krijgt ze tot haar grote verbazing een brief van Pretium waarin zij welkom wordt geheten ik citeer: “Welkom TERUG bij Pretium. Goed dat u OPNIEUW heeft gekozen voor Pretium Weekend Vrij abonnement. In deze eerste zin wordt gesuggereerd dat mevrouw al eerder aangesloten was terwijl zij van dit bedrijf nog NOOIT gehoord heeft. Mevrouw voelt zich in zeer ernstige mate misleid en heeft in paniek ondergetekende gebeld die wel eens administratieve handelingen voor haar verricht. Ik ben met haar zeer verbaasd en verontwaardigd dat op deze wijze aan abonneewerving wordt gedaan. Mevrouw Hartgers heeft NOOIT de intentie gehad om van de diensten van Pretium gebruik te maken want ze is al decennia lang tevreden klant van KPN en dat wil ze zo houden. Ze wil dan ook dat met onmiddellijke ingang dit opgedrongen abonnement ongedaan wordt gemaakt en dat haar oorspronkelijke situatie hersteld wordt.
Gewenste Oplossing:
Dit op een slinkse wijze opgedrongen abonnement nietig verklaren en de oude situatie met KPN herstellen.