Klacht: Ongewenst abonnement

joopvdh op 26 november 2013 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder (licht dementerend) is 2 jaar geleden onder valse voorwendselen overgehaald (wij bellen namens KPN…) om haar telefoonaansluiting van KPN over te laten zetten naar Pretium. Dat is toen teruggedraaid, mijn moeder is in het bel-me-niet register opgenomen en tegen Pretium is verteld dat ze nooit mee contact mochten opnemen. (zg recht van verzet) Paar weken geleden hebben ze het echter toch weer geflikt…

De eerste brief hebben wij gemist doch direct na de tweede brief hebben wij direct met Pretium contact opgenomen (telefonisch en aangetekende brief) dat wij dit dus echt niet willen. Dit had ruim op tijd geweest om de overzetting af te blazen.

Vervolgens gaat Pretium allerlei blokkades opwerpen, ze willen voor hun ‘coulanceregeling’ een kopie ‘legitimatiebewijs’ (ik denk dat ze ‘identiteitsbewijs’ bedoelen, maar dat terzijde….) terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet mogen vragen (alleen bank/notaris/casino/werkgever en de overheid zelf mag dat)

Aangetekende brief wordt niet op gereageerd en zo als het er nu uitziet is de aansluiting gewoon overgezet.

Gewenste Oplossing:

Terug naar KPN, excuses en minstens een bos bloemen voor het ongemak

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 26 november 2013 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Van der Heijden,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 25 november 2013 ontvangen via klacht.nl.

In telefonisch overleg is Pretium samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pretium beoordeeld.

joopvdh

Heeft op 28 november 2013 om 16:26 geantwoord

Als het goed gaat mag het ook gezegd worden. Herman bedankt, ook namens mijn moeder, het boeket is mooi

Alle klachten die gemeld zijn door