Klacht: heer

henny@tfluytschip op 20 januari 2013 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Mijn moeder van 82 jaar is vorige week telefonisch door Pretium benaderd voor een kpn telefoonabbonnement. U moet weten dat mijn moeder in een bejaardenhuis woont, weliswaar zelfstandig, maar toch. Zij is ook een beetje doof en de medewerker van Pretium meldde dat zij de band gaan starten. Voor een oude vrouw van 82 jaar die doof is en die niet eens beseft dat zij Pretium aan de telefoon heeft, wordt er vervolgens gevraagd om ja/nee te zeggen. Het gaat dan om personalia en om een automatische incasso af te geven. Zij antwoordt overal ja op en binnen enkele dagen heeft zij de papieren in huis. Zij belt ons in paniek op en weet niet wat zij moet doen. Wij hebben haar geadviseerd niets maar dan ook echt niets te ondertekenen en af te wachten totdat wij telefonisch contact hebben opgenomen met Pretium. Het is nu zondagmiddag dus Pretium bellen kan niet. Dat doe ik dan op maandag 21 januari wel. Wordt vervolgd!!!!!!!!

nog niet van toepassing

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pretium

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pretium nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 08 mei 2013 om 10:54 geantwoord

E-mail op 8 mei 2013 naar melder.

Alle klachten die gemeld zijn door