Mijn Klacht:
Wij zijn al meerdere keren gebeld door Pretium, zo ook afgelopen week. Onze pleegdochter heeft het telefoontje aangenomen en duidelijk gemaakt dat wij niet in zee gaan met Pretium. Wij waren daarbij. Toch kregen we vandaag een map opgestuurd met daarop ‘Welkom bij Pretium’. Niet om gevraagd, sterker nog, aangegeven dat we dat niet wilden en nu staat er dus dat we binnen een week over gaan… En ja, we mogen bellen, maar dat kost ons 45 cent per minuut. Voor iets waar we niet om gevraagd hebben. Tegen onze wil dus.
Gewenste Oplossing:
We zijn tevreden wanneer dit terug getrokken wordt. We gaan niet over naar Pretium en we hoeven niet te betalen voor een telefoontje wat we nooit zouden hoeven te doen als men gewoon geluisterd had en niet zo brutaal geweest was om dit te doen.
Excuses zouden ook op zijn plaats zijn. Verder wensen we nooit meer gebeld te worden door dit bedrijf of namens dit bedrijf.