Klacht: Contract zonder toestemming

sandravanduijn op 01 september 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn al meerdere keren gebeld door Pretium, zo ook afgelopen week. Onze pleegdochter heeft het telefoontje aangenomen en duidelijk gemaakt dat wij niet in zee gaan met Pretium. Wij waren daarbij. Toch kregen we vandaag een map opgestuurd met daarop ‘Welkom bij Pretium’. Niet om gevraagd, sterker nog, aangegeven dat we dat niet wilden en nu staat er dus dat we binnen een week over gaan… En ja, we mogen bellen, maar dat kost ons 45 cent per minuut. Voor iets waar we niet om gevraagd hebben. Tegen onze wil dus.

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden wanneer dit terug getrokken wordt. We gaan niet over naar Pretium en we hoeven niet te betalen voor een telefoontje wat we nooit zouden hoeven te doen als men gewoon geluisterd had en niet zo brutaal geweest was om dit te doen.
Excuses zouden ook op zijn plaats zijn. Verder wensen we nooit meer gebeld te worden door dit bedrijf of namens dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 01 september 2014 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Duijn,

Naar aanleiding van uw klacht van 30 augustus via klacht.nl, hebben wij u per privébericht op de hoogte gesteld van de oplossing.
We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groet,
Marjolijn - Webcare team Pretium

Alle klachten die gemeld zijn door