Klacht: abonnement opgedrongen

twuisman op 08 augustus 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder van 86 werd omstreeks 1 augustus gebeld met de mededeling dat ze vele euros kon besparen op haar telefoonkosten.
Zij bleef uiteraard met kpn bellen.
Nu ligt er een schrijven van Pretiunm waarin ze welkom wordt geheten en er via Prettium gebeld gaat worden.
Dit wilde ze niet/wil ze niet en gaat ze niet willen.
Mooi voorbeeld van “cold calling”

Gewenste Oplossing:

geen overeenkomst/zeker geen automatische incasso/bij kpn blijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 08 augustus 2014 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Wuisman,

Naar aanleiding van uw melding op klacht.nl van 7 augustus, is er inmiddels contact met u opgenomen via de e-mail door onze medewerker. Hierbij is de oplossing besproken.
We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groet,
Marjolijn - Webcare team Pretium

Alle klachten die gemeld zijn door