Klacht: aanbieden contract zonder te zeggen om welke aanbieder het gaat

Toosvk op 12 februari 2015 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd vorige week gebeld met het aanbod minder voor de telefoon te gaan betalen. Ik kwam daar op grond van mijn leeftijd voor in aanmerking. Ik begreep het niet zo goed. De telefoniste zei, dat me informatie zou worden toegestuurd. Toen dit in de bus viel, bleek het om Pretium te gaan. Ik ben geabonneerd bij KPN en wil daar blijven. Op mijn leeftijd (97!) wil je geen veranderingen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een brief van Pretium, dat ik geen klant van ze wordt, dat ze de KPN niet opzeggen en dat ze me niet meer zullen benaderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 12 februari 2015 om 17:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Kesteren - Langeveld,
Naar aanleiding van uw melding via Klacht.nl van 12 februari hebben wij de aanmelding geannuleerd. Tevens hebben wij uw gegevens toegevoegd aan ons uitsluitsysteem zodat u niet meer wordt benaderd door Pretium.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Marjolijn - Webcare team Pretium

Alle klachten die gemeld zijn door