Klacht: prepaid kaart aangevraagd word nog voordat hij opgestuurd word overgesloten naar een andere provider. kosten zouden eind van de maand automatisch van mijn rekening afgetrokken worden.

op 07 juni 2017 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Zaterdag een prepaid kaart online besteld. De goedkoopste. Je krijgt een mail van bevestiging van bestelling. Twee dagen later ontvang je een telefoonnummer en dan vervolgens mededeling dat de sim kaart er binnen twee werkdagen er is.
Een dag later ontving ik een mail dat het nummer over gezet is naar een andere provider en dat er nog een factuur van kosten komt?
Waarom kosten en waarom andere provider. Ik heb de sim immer nog niet ontvangen en er nul gebruik van kunnen maken.
Je belt op zeggen ze fout van de technische dienst. ze hebben u een nummer gegeven die al iemand anders toebehoord.
Een fout die nooit voorkomt………
Oplossing nee die komt er niet. u moet opnieuw een product kopen op het internet.
Het eerdere bedrag word terug gestort….

Maar waarom geen mail sturen dat simyo verantwoordelijk is voor deze fout?
en waarom niet als oplossing sorry mevrouw dit is onze fout u heeft een product gekocht wij leveren het fout. technische dienst zijn schuld maar we maken het in orde en we sturen u direct een nieuwe prepaid sim kaart op zoals u had besteld.

Nee nu u krijgt u geld terug,…. dit duurt even maar u kunt nu al een nieuwe bestelling plaatsen. Stel dat ik dit zou doen wie zegt me dat ik niet word opgelicht en er weer in trap…

De mail van Simyo dat het hun fout is blijft uit.

en wat als je als tweede keer weer het zelfde mee maakt.

Het is een zeer vreemd verhaal. van Simyo. Ik heb de gesprekken opgenomen. voor bewijs maar als het een menselijke fout is zoals men beweert dan los je dit als bedrijf op zonder dat de klant daar hinder van ondervindt.

Dit is mensen misleiden een product te kopen en vervolgens geen van hun internet beloftes nakomt.
Je kan de prepaid niet gebruiken, want het nummer is van iemand anders en krijgt dan ook nog een rekening?

Vreemd , zeer vreemd verhaal.

7-03-2017 12.00

Je Simyo telefoonnummer 0630276677 is overgezet naar je nieuwe provider. Je contract bij Simyo is nu beëindigd.

Je krijgt de laatste factuur een maand nadat je weg bent gegaan. Een week later wordt die factuur afgeschreven van je rekening.

We hopen dat je een leuke tijd hebt gehad met Simyo en wensen je veel plezier bij je nieuwe provider. En je weet: terugkomen kan altijd!

06-06-2017 1400

e simkaart is onderweg en wordt binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app kun je elk moment je beltegoed bekijken en opwaarderen.

Je inloggegevens voor Mijn Simyo:
(Tijdelijk) telefoonnummer: 0630276677
Wachtwoord: …..

Hierbij ontvang je ook je persoonlijke pin- en PUK-code. De pincode heb je nodig om de simkaart te kunnen gebruiken. De PUK-code heb je nodig als je per vergissing drie keer de verkeerde pincode intoetst. Beide codes vind je ook op Mijn Simyo.

Je pincode is: ….
Je PUK-code is: ….

Let op: met je Simyo simkaart kun je direct gebruik maken van ‘Internet op je mobiel’, ook als je geen internetbundel hebt gekozen. Kies daarom voor een dag- of maandbundel om voordelig te internetten. Wil je geen gebruikmaken van mobiel internet? Op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen – Netwerkinstellingen kun je de optie ‘Internet op je mobiel’ altijd uitzetten.

Wij wensen je veel belplezier!

03-06-2017

Welkom bij Simyo!

Je Simyo Startpakket wordt binnen 3 werkdagen thuisbezorgd. Voor die tijd ontvang je een e-mail met je inloggegevens voor Mijn Simyo en je pincode zodat je de Simyo simkaart kunt gebruiken. De simkaart bevat het door jou gekozen beltegoed zodat je direct kunt bellen.

Bij Simyo kun je altijd je gesprek en internetsessie afmaken, zelfs wanneer je beltegoed tijdens het gesprek of internetsessie op raakt. Je wordt dus niet direct afgesloten waardoor het mogelijk is dat je tijdelijk een negatief saldo hebt (Let op: Bij intensief internet gebruik kan het gaan om meer dan enkele euro’s). Waardeer je beltegoed dan zo snel mogelijk op zodat je weer kunt bellen, sms’en en internetten op je mobiel. We raden je aan om regelmatig je beltegoed te checken via Mijn Simyo, de Mijn Simyo app en voor je internetverbruik een MB meter App te downloaden.

Wij wensen je veel bel- en smsplezier!

Het Simyo team

Als ik gewoon mijn product opgestuurd krijg zoals ik had besteld en dat deze gebruikt kan worden.

Andere woorden je levert je diensten zoals je op het internet belooft en komt deze belofte na.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simyo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simyo

Heeft op 27 juni 2017 om 17:11 geantwoord

Hoi Roselie,

Wat een ontzettend vervelende situatie, zeg! Dit is helemaal niet gebruikelijk - het verbaast mij evenveel om dit zo te lezen. Duizendmaal excuses. Heb je een nieuwe Simyo prepaid-kaart aangeschaft? Dit is echt niet de normale gang van zaken, dus je kunt er vanuit gaan dat het de volgende keer niet nogmaals gebeurt.

Omdat ik dit heel jammer en gek vind, heb ik je ook een presentje toegestuurd. Over enkele dagen ontvang jij iets leuks op je deurmat, hou je je postbode in de gaten?

Mocht je nog een andere vraag hebben, dan kun je altijd terecht op webcare@simyo.nl. We helpen je dan zo gauw mogelijk.

Simyo Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door roselie