Klacht: prepaid code werkt niet

op 28 mei 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Prepaid code 30004729780979 met serie nr. 4039963469 werkt niet. Met Lebara gebeld maar die kunnen niets doen omdat het bij uw bedrijf gekocht is.

Datum uw mail 10 mei 2016, bestelling 13087741

Kunt u mij een nieuwe code etc. sturen? Uw bericht wachten wij af.
HRF Schotanus 0619291363

Ik ben tevreden als u nieuwe gegevens stuurt op mijn e-mail :

herenger@hetnet.nl

Graag uiterlijk eind juni!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 14:13 geantwoord

Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw bestelling.
De codes welke wij verkopen zijn uniek en worden maar eenmalig uitgegeven. Deze behoren het dus altijd te doen. Indien de code niet lijkt te werken controleer dan of u de correcte code heeft ingevoerd en of uw simkaart nog actief is. Tevens kan het voorkomen dat er een storing is bij de betreffende provider. Normaal gesproken kan de provider altijd handmatig voor u opwaarderen, het zou hierbij niet uit moeten maken waar u de code gekocht heeft, deze codes zijn op meerdere plekken te koop maar als deze verkooppunten zijn in opdracht van de provider.

De code welke u hier doorgeeft is een oude code van een bestelling van 21-04-2016. Vermoedelijk heeft u deze destijds al gebruikt en klopt het dat deze niet meer geldig is. Dat is in dit geval maar goed ook want wij raden ten strengste af om een code hier openbaar mede te delen.
Ik zie dat u op 07-05-2015 nog een bestelling heeft gedaan. Ik zal deze mail met bestelde codes nogmaals naar uw mail adres verzenden. Indien u deze niet ontvangt adviseren wij in uw spamfilter te kijken of de mail daar terecht is gekomen. Wanneer dit niet het geval is kunt u het beste per mail of telefonisch contact met ons opnemen zodat we u van de bestelde producten kunnen voorzien.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door herman schotanus