Klacht: premium berichten

op 21 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik kan geen premium berichten over corona lezen. lijkt me belangrijk nieuws.

tijdens corona geen premium berichten over corona. Of moet iedereen maar betalen in deze crisis??

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 maart 2020 om 11:33 geantwoord

Geachte heer Bijster,

Bedankt voor uw bericht. Door de corona crisis is de nieuwsbehoefte enorm toegenomen. Dat merken we bij de Telegraaf ook. We zetten ons dag en nacht in met ruim 200 journalisten om lezers zo goed mogelijk te informeren.

Journalistiek is echter niet gratis, net zo min als penicilline dat is. Daarom kiezen we ervoor om algemene nieuwsinfo vrij toegankelijk te maken. Premium artikelen zijn voo abonnees altijd toegankelijk.

Heeft u geen abonnement maar blijft u graag onze premium artikelen meelezen, dan kunt u een abonnement tegen voordeling tarief afsluiten via onze website of onderstaande link.

We vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel leesplezier.

Groeten BR webcare team

https:www.telegraaf.nlabonnementtelegraafabonnement-bestellen?utm_sourcetelegraafutm_mediumerrorpaginautm_campaignlogoutm_termbestelstraatutm_content3jaar

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel910