Klacht: Pre-order niet geleverd

op 25 september 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 4 juli 2018 een bestelling gedaan van ongeveer €40. Na de betaling meerdere malen een mail gestuurd met de opmerking dat ik nog geen leverdatum had doorgekregen, terwijl mode-statements dit wel in hun procedure heeft staan.
Levering zou vervolgens op 28 augustus geleverd worden. Op 29 augustus gemaild met de vraag wat het tracktrace nummer was van mijn levering, daar ik nog niets had ontvangen. Tot op heden nog geen reactie ontvangen en inmiddels al 3 mails gestuurd dat ik mijn koop wil ontbinden.

Als ik mijn overgemaakte geldbedrag terugontvangen heb

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht rachelquartel

3 maanden geleden - Mode statements gemaild met de mededeling dat ik hen 2 weken de tijd geef om mijn geld terug te storten en tot op heden (nu 4 wk later!) nog steeds geen geld terug!!’

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 30 november 2018 om 22:26 geantwoord

Beste Rachel,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Helaas hebben wij enige tijd een achterstand gehad waardoor wij niet een juiste service hebben kunnen bieden.

Wij hebben de klacht nagekeken in ons systeem. Volgens onze gegevens is inmiddels jouw verzonden e-mail opgepakt en is er een oplossing geboden.

Onze excuses voor het ongemak en het vervelende verloop!

Mocht je nog vragen hebben? Stuur gerust een e-mail terug!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door rachelquartel