Klacht: Praktijkovereenkomst kwijt

Lisa12 op 08 september 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben mijn opleiding aan de LOI gestart in mei 2020. Ik had alle zaken geregeld die geregeld moesten worden.

Het begon na een paar maanden al dat mijn onderwijs overeenkomst niet bleekt te kloppen. Nja, geen problemen, regelen we. Zo gezegd zo gedaan. Dat was goed.

Daarna ging het over de praktijkovereenkomst ik heb deze voor start van de opleiding al ingestuurd maar nooit reactie op ontvangen. Maanden later kreeg ik een mail met daarin dat mijn praktijkovereenkomst niet te lezen was.
Geen probleem scan ik deze in.

Na weken later krijg ik te horen dat de praktijkovereenkomst nooit gegolden heeft en ik al mijn stage uren opnieuw moet doen.
Als compensatie ervan hanteren ze mei 2021 als nieuwe start datum. Terwijl ik bijna klaar ben met de opleiding.

Ik hen uiteraard naar de klantenservice gemeld maar er werd letterlijk gezegd dat ze niks voor mij konden betekenen.

Op die mail heb ik de vraag gesteld of er geen extra kosten bij komen kijken , we zijn nu 4 weken veder en ik heb nog steeds geen reactie.

Uiteraard is loi hiervan op de hoogte, maar er wordt gewoon niet gereageerd.

Ik vindt het geen probleem als de startdatum anders wordt gehanteerd. Maar niet als er extra kosten komen voor hun laksheid in reageren.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 13 september 2021 om 16:38 geantwoord

Beste Lisa,

Ik wil je graag bedanken voor het telefonisch gesprek van zojuist. Hopelijk heb je zo meer informatie over je POK en de verschillende formulieren die horen bij je opleiding. Naar aanleiding van ons gesprek heb ik gelijk contact opgenomen met de betreffende afdeling om de vraag te stellen over je einddatum. De uitkomst zal ik je via e-mail sturen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan kan je altijd een bericht sturen naar [email protected]

Fijne avond en succes met je opleiding!

LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa12