Klacht: Tegeltje via de Vriendenloterij

op 08 februari 2013 over posttegeltje.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Ik heb begin mei 2012 een tegeltje besteld via de bon van de Vriendenloterij. Deze had ik besteld voor mijn collega die 21 juni 2012 ging trouwen. Er stond inderdaad bij dat de tegeltjes via de Vriendenloterij langer duurde. Tot op heden nooit meer wat van gehoord. Wel echt jammer.

Zou het niet weten. Het is nu al weer bijna een jaar geleden. Maar geen goede service.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar posttegeltje.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door posttegeltje.nl in behandeling genomen

Bericht van posttegeltje.nl

6 jaren geleden - Geachte mevrouw, erg vervelend om dit te vernemen! Er is destijds een postzak kwijtgeraakt, omdat wij die dag vele postzakken hebben ingeleverd wisten we niet welke tegels er verloren zijn gegaan. Nogmaals onze excuses. Graag wil ik u verzoeken mij persoonlijk te mailen op chris@posttegeltje.nl en dan ga ik uw order achterhalen en alles alsnog voor u in orde te maken.Hoop op een spoedige reactie van u zodat we dit probleem snel de wereld uit kunnen helpen.Met vriendelijke groeten,Chris Posttegeltje.nl

Bericht van posttegeltje.nl

6 jaren geleden - Geachte mevrouw, erg vervelend om dit te vernemen! Er is destijds een postzak kwijtgeraakt, omdat wij die dag vele postzakken hebben ingeleverd wisten we niet welke tegels er verloren zijn gegaan. Nogmaals onze excuses. Graag wil ik u verzoeken mij persoonlijk te mailen op chris@posttegeltje.nl en dan ga ik uw order achterhalen en alles alsnog voor u in orde te maken. Hoop op een spoedige reactie van u zodat we dit probleem snel de wereld uit kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Chris Posttegeltje.nl

posttegeltje.nl

Heeft op 08 februari 2013 om 11:06 geantwoord

Met vriendelijke groeten,
Chris Posttegeltje.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat posttegeltje.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van posttegeltje.nl

6 jaren geleden - Beste... , vanuit uw gegevens van KLACHT.nl ik heb in ons bestelsysteem de order kunnen achterhalen. Het gaat om een foto welke ik heb omschreven in een privebericht aan u.Ik heb gelijk opdracht gegeven om de order nogmaals te verwerken en hij zal vandaag nog naar je verzonden worden.Nogmaals excuses voor het ongemak! Ik hoop dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben opgelost en willen u vragen hierop te reageren zodat we de klacht kunnen afsluiten.Met vriendelijke groeten,Chris Posttegeltje.nl

Bericht van posttegeltje.nl

6 jaren geleden - Beste… , vanuit uw gegevens van KLACHT.nl ik heb in ons bestelsysteem de order kunnen achterhalen. Het gaat om een foto welke ik heb omschreven in een privebericht aan u. Ik heb gelijk opdracht gegeven om de order nogmaals te verwerken en hij zal vandaag nog naar je verzonden worden. Nogmaals excuses voor het ongemak! Ik hoop dat wij uw klacht naar alle tevredenheid hebben opgelost en willen u vragen hierop te reageren zodat we de klacht kunnen afsluiten. Met vriendelijke groeten, Chris Posttegeltje.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van posttegeltje.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bulldogwoman