Klacht: Geen tegeltje ontvangen

op 12 juli 2012 over posttegeltje.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Ik heb 17 februari een tegeltje besteld met een bon van de vriendenloterij.
Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen. Het was voor de trouwdag van mijn ouders, inmiddels zijn we 5 maanden verder.
Ik vind het ook niet netjes dat je ook geen bericht krijgt dat er vertraging of iets dergelijks is.
De website is momenteel ook niet meer bereikbaar.

Ik wil het tegeltje alsnog ontvangen en een excuus zou ook wel op zijn plaats zijn.

Bericht van posttegeltje.nl

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Via deze weg willen wij u onze excuses aanbieden. Hier is duidelijk iets misgegaan dat wij dolgraag willen oplossen. Zou u contact met ons willen opnemen via ons contactformulier (liefst ook met een telefoonnummer) zodat wij contact met u kunnen opnemen en een passende oplossing kunnen vinden. Wij willen dit oplossen. Met vriendelijke groeten Posttegeltje.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door posttegeltje.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat posttegeltje.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

posttegeltje.nl

Heeft op 23 juli 2012 om 11:11 geantwoord

Mevrouw heeft op 17-2 een bestelling geplaatst, wegens een fout in de bestelling zat er geen afbeelding bij maar hadden wel haar adresgegevens, wij hebben toen een kaartje gestuurd met verzoek tot contact en dat wij de bestelling niet konden uitvoeren. Erg vervelend dat mevrouw heeft gewacht als die tijd op haar tegeltje. Wij kunnen de bestelling dus niet alsnog verwerken vanwege het ontbreken van de afbeelding daarom Wij hebben mevrouw via het systeem van Klacht.nl een nieuwe waardeboncode toegestuurd waarmee zij een bestelling kan plaatsen bij ons op de website. Verder heb ik telefonisch contact gezocht aan de hand van het telefoonnummer bekend bij Klacht.nl maar ze nam niet op dus heb ik een voicemailbericht achtergelaten. Onze oprechte excuses voor dit ongemak en hopen hiermee een passende oplossing te hebben geboden.

Met vriendelijke groeten,

Posttegeltje.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van posttegeltje.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door senna60