Klacht: Postpakket zoekgeraakt

op 25 augustus 2016 over Primera in de categorie Boekhandel

Op 6 -8-2016 is een brievenbuspakje dat niet kon worden bezorgd afgegeven bij Primera Gentsestraat Den Haag.
Op 8;9 en 10-8 ben ik langsgegaan om het op te halen. Volgens de medewerker was het pakket daar niet gebracht. Met de klantenservice van post NL contact gehad die mij adviseerde nog even af te wachten. Mogelijk zou het pakket nog een keer bezorgd worden. Op 24-8 heb ik weer bij post NL geïnformeerd en deze vertelde dat het pakket door Primera is teruggestuurd naar post NL omdat het niet was afgehaald. Ik weet niet wie de afzender is dus kan niet navragen.
Primera reageerde dat zij er niets aan konden doen.
ik begrijp dat dit incident niet meer terug toedraaien is, maar een excuus had ik wel op z’ n plaats gevonden. Inplaats daarvan verschool de medewerker zich achter het feit dat de barcode niet klopte dus dat het pakket eigenlijk niet bestond, een hele merkwaardige gang van zaken dat Primera op 22-8 een pakket dat niet bestaat terug heeft gestuurd.

Ik verwacht dat Primera zijn tekortkoming op een fatsoenlijke manier erkent.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke van Weezel