Klacht: Postorder zenuwenbedrijg

op 30 januari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

5 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excusus voor de vervelende ervaring met UPS. Wanneer een pakket wordt verzonden met UPS ontvangt de verzender een trackingnummer. Deze kan hij proactief via het system met u delen of persoonlijk aan u melden. Heeft u voor ons uw trackingnummer dan kunnen wij dit voor u nagaan. Met vriendelijke groeten, Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 februari 2018 om 08:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Luckerathd