Klacht: wijziging van het afhaalpunt

Caro964 op 12 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het afhaalpunt wat voor mij gekozen is betreft een apotheek. Deze apotheek heeft openingstijden van 8 tot 17.00 uur en geen mogelijkheden voor ophalen post in het weekend.
Ik wil graag het afhaalpunt aanpassen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het toegewezen duurzame afhaalpunt aanpassen naar een afhaalpunt van mijn keuze

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 januari 2024 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Caro964

Heeft op 12 januari 2024 om 11:13 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik heb uiteraard als 1e contact opgenomen met post.nl. Hier ben ik te woord gestaan door een onvriendelijk medewerker. Daarna pas een klacht ingediend. De oplossing van jullie is opnieuw contact op te nemen. Zo blijven we in kringetjes ronddraaien. Dus helaas klacht is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Caro964