Klacht: Weer geen brievenbus pakket ontvangen na melding bezorgd

P.Dingemans op 02 augustus 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 2 augustus 2024

Een klant heeft op 19 juli een pakket van Bol.com niet ontvangen, ondanks een melding dat het om 19.00 uur bezorgd zou zijn. Dit probleem van niet-bezorgde post, inclusief pakketten van andere buurtbewoners, doet zich herhaaldelijk voor.

Mijn Klacht:

Vandaag 19 Juli geen pakket ontvangen van Bol.com na melding op track trace bezorgd om 19.00u?
Dit gebeurt herhaaldelijk dat er post niet wordt bezorgd of van andere buurt bewoners!,

Gewenste Oplossing:

Dat ik schadeloos gesteld wordt voor het weer niet ontvangen/gekregen pakket.
De schade is €22.90

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht P.Dingemans

2 jaren geleden - Graag oplossing

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM