Klacht: TNT post

yvonnej op 16 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2013 voor mijn vriendin en haar vriend een pakket naar Turkije aangetekend verstuurd. Hier zat lippenstift, haarverf, parfum,brillen deo, en andere verzorgingsproducten in. Na een poos gevolgd via tracke en trace stond het bij de douane. Daarna wederom gekeken waar het pakket zich bevond. Niks meer te vinden.
2 maanden later, is de doos zo voor de deur in Nederland gezet. Douna heeft chips, pepernoten en drop op gegeten, lege zakken zaten in de doos, getekend in de doos met de lippenstift, haarverf in de doos leeg gespoten, halve fles parfum leeg gespoten, de brillen, en andere verzorgingsartikelen lekker gehouden. TNT doet al maanden moeilijk, ik krijg niks vergoedt, zij geven aan dat dit het land niet in mag terwijl ik op papier van de Turkse ambassade en de doune in Brussel gegevens heb dat dit wel mag.

Gewenste Oplossing:

Alle kosten vergoedt zou willen hebben,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door