Klacht: Telefoon gestolen uit aangetekend pakket.

iliass99 op 17 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11-01-2013 heb ik een aangetekend pakket verstuurd. Dinsdag 14-01-2012 is het pakketjes bij de ontvanger aangekomen. De ontvanger merkte gelijk al dat het pakketje te licht was en was opengescheurd. Samen met de bezorger keek hij in het doosje en zag dat er geen telefoon in zat. De bezorger heeft er een notitie van gemaakt.

vergoeding telefoon + verzendkosten.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

11 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door