Klacht: Status brievenbuspakket a:fgeleverd, maar niet ontvangen

shicolly01 op 12 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag zou bij mij een brievenbuspakket worden afgeleverd met track and trace. Bij de track and trace stond in eerste instantie: bezorgtijd niet gehaald, houdt track and trace in de gaten. Enkele uren later stond er bij tarck and trace: pakket in brievenbus afgeleverd om 13.05. Dit bleek echter niet het geval, althans ik heb tot op heden (08-1) niets ontvangen. Als de bezorging niet voltooid is, is het misleidend om bij track and trace aan te geven dat het pakket op een bepaald tijdstip is afgeleverd, terwijl dat niet het geval is. Ik heb kontakt opgenomen met het bedrif dat het pakket verzonden heeft. Zij gaven aan dat ik al de zoveelste ben met deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Geef duidelijk aan wat de status van een pakket is in plaats van deze misleidende informatie. Geef ook niet(!) aan dat de bezorger onderweg is, terwijl dat overduidelijk niet het geval blijkt te zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht shicolly01

10 maanden geleden - Inmiddels heb ik het pakket per reguliere post ontvangen. Dat doet niets af aan het feit dat de track and trace melding (bezorgd in de brievenbus) misleidend is. Graag niet meer dat soort meldingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 januari 2024 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door shicolly01