Klacht: slechte postbezorging in de Boeier 02 in Lelystad

ELSGROOTHOFFVANWIJNGAARDEN op 29 december 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

slechte bezorging, sommige post is al 2 weken onderweg zie ik op mijn post.nl app

rouwbrief laatst te laat
kerstkaarten dagen onderweg
ik,hoorde ook dat er geen vaste bezorger hier is

Gewenste Oplossing:

gewoon mijn post op tijd ontvangen

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2023 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht ELSGROOTHOFFVANWIJNGAARDEN

11 maanden geleden - 20 december en 22 december zou het geleverd worden

Reactie van de melder van de klacht ELSGROOTHOFFVANWIJNGAARDEN

11 maanden geleden - het in inmiddels 2 januari 2024 en nog geen steeds post, hoe nu verder, kan ik het ergens ophalen ofzo, er zitten 2 belangrijke brieven bij van de ING Bank

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht ELSGROOTHOFFVANWIJNGAARDEN

11 maanden geleden - het is inmiddels 9 januari 2024 en ik heb nog steeds mijn post niet, vooral de brieven van de ING bank zit ik met spoed op te wachten en de rest nog wat er in mijn app stond graag hoor ik even hoe of wat,

ELSGROOTHOFFVANWIJNGAARDEN

Heeft op 10 januari 2024 om 22:47 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Daar heb ik niks aan, er is geen postbode bij ons in de wijk niet beschikbaar, ik zit met spoed op 2 brieven te wachten en nog veel meer post zie ik op mijn app. Dit vind ik niet fijn, want 2 brieven zijn van de ING bank met gegevens om mijn bankgegevens weer kan invoeren. Laatst had ik ook een rouwkaart te laat, gaat lekker met de post.

Reactie van de melder van de klacht ELSGROOTHOFFVANWIJNGAARDEN

11 maanden geleden - het is inmiddels 11 januari en nog steeds de rest van mijn post nog niet ontvangen, alles is uit de app verdwenen ik wacht met spoed op 2 brieven van de ING;bank die ik nodig heb, deze zijn al ruim 2 weken ergens ik hoop dat er met spoed een oplossing komt

Alle klachten die gemeld zijn door ELSGROOTHOFFVANWIJNGAARDEN