Mijn Klacht:
Ik kreeg een opengescheurde enveloppe bezorgd, waar een r4 kaartje incl. een 8gb geheugenkaartje is ontvreemd.
Gewenste Oplossing:
een vergoeding van de verdwenen inhoud, á €43,98 en een excuses van postnl
Johan17101967 op 18 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Een klant heeft een opengescheurde enveloppe ontvangen van PostNL, waarin een r4 kaartje en een 8GB geheugenkaartje ontbraken. De klant meldt dat deze items zijn gestolen tijdens de bezorging.
Ik kreeg een opengescheurde enveloppe bezorgd, waar een r4 kaartje incl. een 8gb geheugenkaartje is ontvreemd.
een vergoeding van de verdwenen inhoud, á €43,98 en een excuses van postnl
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM