Mijn Klacht:
Poststuk A4 formaat, gepost op 26-07-2014 te Meddo, voldoende gefrankeerd heeft de klant niet bereikt op volgend adres: Holtpasweg 3, 7037 CP Beek .
Hoe nu verder?
Gewenste Oplossing:
Graag hoor ik van U hoe nu verder te handelen

teloo op 10 augustus 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Poststuk A4 formaat, gepost op 26-07-2014 te Meddo, voldoende gefrankeerd heeft de klant niet bereikt op volgend adres: Holtpasweg 3, 7037 CP Beek .
Hoe nu verder?
Graag hoor ik van U hoe nu verder te handelen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 17 november 2014 om 12:35 geantwoord
Geachte mevrouw te Loo,
Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL