Klacht: PostNL verzint zelf adressen om pakketten af te leveren

h314590 op 25 maart 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari een pakketje terug laten sturen, omdat ze het naar een willekeurig adres wilden sturen. Ondanks contact en bewijs dat het adres daadwerkelijk goed op het pakket staat. Geen enkele hulp van de klantenservice toen, behalve laat maar opnieuw verzenden.

Nu is het opnieuw verzonden, willen ze het opnieuw naar exact hetzelfde VERKEERDE adres sturen, terwijl MIJN adres op het pakket staat. Opnieuw geen enkele hulp van de klantenservice, dan laat de verzender (in een andere tijdzone die eerder al vastliep in de chat) maar contact opnemen of het op zien te lossen.

12 maart nogmaals contact gehad, nadat de afzender 11 maart contact heeft gehad en toegezegd heeft gekregen dat het adres aangepast zou worden. Dit wordt ontkent door de klantenservice op 12 maart. Opnieuw wordt geadviseerd om het pakket maar gewoon terug te sturen, zonder enkele garantie dat het bij een nieuwe verzending wel goed gaat.

Gewenste Oplossing:

Als het verzendadress gecorrigeerd wordt naar mijn adres ( het adres wat op het pakket vernoemd staat) vóór 25 maart ivm betaling van importkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht h314590

2 maanden geleden - Zie update. 12 maart opnieuw contact gehad met de klantenservice, zonder nuttige oplossing. Case 30961036

Alle klachten die gemeld zijn door h314590