Mijn Klacht:
Ik wil graag mijn ongenoegen uiten over Post NL. Ze nemen klachten niet serieus. Je kan klagen tot je een ons weegt. Ze zijn alleen met zichzelf bezig. Koffie momenten zijn belangrijker. Invaliden en bejaarden kunnen wachten op hun medische pakket met materialen, die ze broodnodig hebben. Thuis zorg gefrustreerd. Het interesseert PostNL niet. De bezorg momenten worden steeds bijgewerkt. En dan krijg je later een berichtje “We hebben je gemist!”, terwijl de deurbel zowat de hele dag in je oor zat. Mag je het met je rollator op komen halen in een Post NL punt in Timboektoe! Gebeurt niet 1 keer, maar tientallen keren. Brieven schrijven helpt niet. Spekt alleen hun kas.
Hierbij is het bezorgmoment ook diverse malen gewijzigd. Tot het uiteindelijk naar een andere dag werd verplaatst. Terwijl de App juist was gebruikt, om een specifiek moment te kiezen, aangezien doordeweeks ziekenhuis bezoeken noodzakelijk zijn!!! Het dwaze en amateuristische is ook, dat wanneer je bezorg moment gewijzigd en je gaat kijken, wanneer het dan is, er gewoon weer de tijd 08.30 – 21.30 staat !!!
Het zou van respect getuigen, dat ze net als meer professionele bezorg diensten een realistisch tijdvak gaan gebruiken!
Gewenste Oplossing:
Normaal een realistisch tijdvak vermelden. Respect voor invaliden en bejaarden.
