Mijn Klacht:
Drie maanden geleden heb ik dringend een aangetekende brief verstuurd, waarin mijn Chinese identiteitskaart, rijbewijs en 100 RMB contant geld zaten. Vanwege verschillende redenen werd de zending niet bezorgd en werd deze uiteindelijk geplaatst op het adres: Postbus 99054, 2500NA ‘S-GRAVENHAGE Nederland. Sindsdien is er geen verdere logistieke update geweest.
Gedurende de afgelopen drie maanden heb ik talloze pogingen ondernomen om contact op te nemen met de klantenservice van POSTNL, om te achterhalen waar mijn belangrijke documenten zich bevinden en om antwoord en een oplossing te vragen. In eerste instantie beloofde de klantenservice telefonisch twee keer dat mijn zending binnen 2-3 dagen zou worden teruggestuurd, maar daarna gebeurde er niets meer. Vervolgens was het niet meer mogelijk om de klantenservice telefonisch te bereiken.
Na het versturen van e-mailklachten werd ik geconfronteerd met vertragende en lakse reacties. Meer dan 90 dagen zijn verstreken, en ik voel me wanhopig over de houding van POSTNL en hun onbetrouwbare manier van handelen. Ik wil gewoon mijn belangrijke documenten terug ontvangen, in plaats van eindeloos uitgesteld en genegeerd te worden.
De werkwijze van POSTNL voelt als mentale marteling voor de consument, en ik ben daardoor ziek geworden. Elke dag leef ik in een toestand van enorme angst door deze zaak, wat me enorm kwelt.
Daarom eis ik hierbij dat POSTNL een redelijke uitleg en oplossing biedt, in plaats van slechts een schadevergoeding van 50 euro aan te bieden. Dit is absoluut geen correcte manier van handelen en schenkt geen aandacht aan de behoeften van de consument.
Gewenste Oplossing:
Stuur mijn belangrijke documenten terug of geef een redelijke schadevergoeding,
daarnaast eis ik dat er een onderzoek wordt uitgevoerd naar waar mijn belangrijke documenten zich bevinden, wanneer en hoe ze verloren zijn gegaan.
