Mijn Klacht:
Zoals reeds in de eerdere klacht aangegeven, maar daar wordt de status opgelost niet gewijzigd ben ik het niet eens met de oplossing, daarom hetzelfde riedeltje nogmaals.
Gewenste Oplossing:
Dat is niet veranderd

erikvr1972 op 19 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Zoals reeds in de eerdere klacht aangegeven, maar daar wordt de status opgelost niet gewijzigd ben ik het niet eens met de oplossing, daarom hetzelfde riedeltje nogmaals.
Dat is niet veranderd
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
6 jaren geleden - Geachte heer Vriendts, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u het niet eens bent met de betreffende oplossing. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u toe kunnen lichten in welk klachtnummer dit eerder besproken is en waar de klacht precies over gaat? Mocht u een casenummer hebben of beschikken over de 3S-code van de betreffende zending, stuurt u deze dan gerust als reactie op dit bericht mee. Met behulp van die gegevens kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - https:www.klacht.nlpostnlklachtpostnl-doet-belofte-maar-houd-zich-daar-niet-aan
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Ik heb daar de twee nummers van de door postnl verprutste aangetekende zendingen geplaatst. Indien u het document wilt zien graag email adres doorgeven waar dat naartoe kan. Met vriendelijke groet, Erik Vriendts
Bericht van PostNL
6 jaren geleden - Geachte heer Vriendts, Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Spijtig genoeg werkt de door u meegestuurde link niet (meer). Graag ontvang ik in een reactie onder dit bericht de betreffende codes, zodat ik met u mee kan kijken. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Het gaat om de volgende nummers: 3SRPKS628176268 en 3SRPK6060787762
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 19 juli 2018 om 17:40 geantwoord
Geachte heer Vriendts,
Bedankt voor de 3S-codes, daarmee heb ik de verschillende onderzoeken kunnen vinden.
Op dit moment zie ik dat er met u gesproken is en dat de verzendkosten vergoed zijn. Meer kan PostNL niet voor u doen.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL
Heeft op 19 juli 2018 om 17:50 geantwoord
Deze oplossing is te belachelijk voor woorden. Dit was al bekend. De belofte van Postnl om de overige kosten uit coulance te vergoeden wordt dus gewoon terzijde geschoven, omdat het niet uitkomt. Wat een vreselijk asociaal bedrijf