Klacht: Postbezorging al 3 maanden slecht tot zeer slecht!!!

Corien63 op 25 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 25 oktober 2012

Na drie maanden van slechte postbezorging heeft de klager herhaaldelijk contact opgenomen met PostNL, maar de situatie is niet verbeterd. Recentelijk zijn er geen poststukken meer ontvangen, inclusief brievenbuspakjes en tijdschriften, en de klager ervaart frustratie door de standaardantwoorden van de klantenservice.

Mijn Klacht:

3 maanden geleden hebben wij een periode gehad dat de post slecht of niet bezorgd werd. Na vele telefoontjes ging het iets beter tot 2 weken geleden. Brievenbus pakjes van winkels zijn nooit aangekomen net als tijdschriften en de laatste 8 dagen hebben wij helemaal geen post ontvangen, elke dag een lege brievenbus, zelfs niet de reclame die PostNL bezorgt. Ik krijg elke keer hetzelfde standaard antwoord, onze excuses voor het ongemak maar deze post is niet te traceren bla bla bla
Wat kan ik hier aan doen???

Gewenste Oplossing:

De postbezorging zoals het was 1 jaar geleden, betrouwbaar en accuraat.

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM