Klacht: Post.nl wijzigt de bezorglocatie van mijn pakket

RiadeVries1 op 17 maart 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou vandaag een pakket worden bezorgd van 50x 60 cm . Post.nl heeft ineens de bezorglocatie verandert van mijn thuisadres naar een afhaalpunt . Ik ben rolstoelafhankelijk en kan een pakket van 50×60 cm niet zelf ophalen. Daarom laat ik de pakketten altijd thuisbezorgen. Klantenservice gebeld en die zeggen dat in het sorteercentrum is besloten om het pakket naar de afhaallocatie te sturen en niet naar mijn huisadres. Hoe kan iemand die rolstoelafhankelijk is zoveel mogelijk zelfstandig blijven als post.nl die zomaar doet? Ze waren niet van plannen de postbezorger te vragen om het pakket alsnog bij mij de bezorgen. Ik had van post.nl meer inclusie verwacht .

Gewenste Oplossing:

Graag pakket alsnog op mijn thuisadres bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RiadeVries1